vertica.com, sertraline online, sertraline online, no prescription needed amoxil, buy revia online, buy #sasdjhfy no prescription, zithromax

Hot Ghetto Mess Pictures and Video

Ghetto Pictures

pregnant tube top mess
Not Really A HGMBorderlineA True Hot Ghetto Mess (14 votes, average: 3.79 out of 5)

14 Votes | 15 Comments

you already know this unborn child will probably struggle with fashion...

15 Comments

  • KissMy_ASSthma23 says:

    Posted March 21, 2011 at 7:43 am

    lmao @ JAM: you already know this unborn child will probably struggle with fashion…I WAS WONDERING WHAT THE HELL SHE HAD ON…NIC PIC #FAIL ON THE…SHIRT?!

  • KissMy_ASSthma23 says:

    Posted March 21, 2011 at 7:45 am

    HA…NICE^

  • looneytune says:

    Posted March 22, 2011 at 9:24 am

    She should be at the hospital already.

  • meshastatam says:

    Posted March 22, 2011 at 9:29 am

    Is it rolled up and tucked under boobs? Lol! Shame!

  • brittnikki says:

    Posted March 24, 2011 at 10:08 am

    it looks like one of those scarfs from the beauty supply store and somebody who should be shot told her to use it as a shirt

  • LordHamMercy says:

    Posted March 28, 2011 at 4:00 am

    GIRL……….STOP!

  • Oh Lawd says:

    Posted March 29, 2011 at 12:51 am

    Fetus is on her shins!

  • blacquebuttafly says:

    Posted March 31, 2011 at 5:22 am

    Y’all crazy.. Lmao..

  • MissT328 says:

    Posted April 5, 2011 at 6:45 pm

    WHY DO BLACK FOLKS ALWAYS FEEL LIKE IF THEY PUT ON SOMETHING A LIL NAME BRAND THEY IS REALLY WORKIN IT? NIGGAS GOT A PICTURE OF THEMSELVES IN EVERYTHING NAMEBRAND THEY GOT! CAN WE STOP ACTING LIKE WE AINT NEVER HAD NOTHING? IM APPALLED!

  • RonDiesel says:

    Posted May 12, 2011 at 5:04 pm

    damn her belly big…. what she having ? a calf

  • sgrbby02 says:

    Posted May 16, 2011 at 6:47 pm

    That is not a shirt that she is wearing… thats a damn scarf… lmao

  • UknowIt says:

    Posted July 22, 2011 at 5:30 pm

    cHANEL ON wIDESCREEN..

  • mac.s.ommy says:

    Posted October 3, 2011 at 2:35 pm

    Those who make comments on shes big is she having a calf grow the fck up. I was also really big I started showing at 6 weeks so take your ignorance & find a real job

  • facheesy says:

    Posted November 8, 2011 at 11:43 pm

    That’s not a Chanel scarf… that’s a Chanel plastic bag.

    Kinda like the hair… at least she’s not all ghettofied. She could be wearing 6 different colors on her face and have tatts ALL over her belly. BTW, I hope you are using something to help the stretch marks. Are you having twins???

  • Moo-Moo says:

    Posted August 20, 2012 at 5:33 pm

    her stomach look nasty as fuck, i kno she prego but so wat, she look sloppy

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Middle-class negroes have forgotten their roots and are untouched by the struggles of their underprivileged brothers. — Martin Luther King, Jr.
Conversate Is Not a Word
  • www.conversateisnotaword.com