is there a generic of generic clomid dosage for cold sores, yeast infection clomid without prescription for canker sores, no prescription needed proscar, cost of order proscar without prescription uk, meds clomid online generic over the counter, buy #kuyHsdy 150 mg, revia online

Hot Ghetto Mess Pictures and Video

Queens

crack model mess
Not Really A HGMBorderlineA True Hot Ghetto Mess (84 votes, average: 4.45 out of 5)

84 Votes | 47 Comments

crack is one hell of a drug

47 Comments

  • sandi15 says:

    Posted March 17, 2011 at 2:28 am

    Damn!!!! Is that a man?????? I hope so… What were u thinkin’ when u took this picture???

  • greidizgood says:

    Posted March 17, 2011 at 7:40 am

    she got that pose outta boomerang. grace jones birthin her perfume,,,, and it do stank so good!!!

  • LordHamMercy says:

    Posted March 17, 2011 at 6:39 pm

    What in the fukk!!?

  • lonestarr91 says:

    Posted March 17, 2011 at 9:10 pm

    No!!!!!!!! :<C

  • ecru says:

    Posted March 20, 2011 at 5:31 pm

    Crack is wack. Besides, I doubt she would be on any other drug besides Charlie Sheen.

  • SainttSinner says:

    Posted March 21, 2011 at 7:22 pm

    It looks like a constipated ghetto garden gnome

  • anacostia says:

    Posted March 21, 2011 at 11:29 pm

    wow – she looks like she is in real need of medical attention…

  • Habitual77 says:

    Posted March 23, 2011 at 3:43 am

    Well Damn!!!!

  • brittnikki says:

    Posted March 24, 2011 at 10:22 am

    that is extremely scary. please. just. say. no.

  • blacquebuttafly says:

    Posted March 31, 2011 at 5:32 am

    She tryna fart… lol jus’ nastee!!!

  • topprize says:

    Posted March 31, 2011 at 9:23 am

    NO THANK YOU MA’AM!!!!

  • vonnie says:

    Posted March 31, 2011 at 5:28 pm

    I have a few questions:
    1. WTF!!
    2. why the jean jacket?
    3. what projects (housing community)is she from?
    4. WTF!!
    5. When will someone from the zoo come and get this monkey?

  • Last 2 dollas says:

    Posted April 2, 2011 at 8:59 pm

    Looks like a thundercat, thats been kicking bags of flour.

  • vjdaqueen says:

    Posted April 3, 2011 at 2:21 am

    AY DIOS MIO! what in the hell is that!

  • princess8383 says:

    Posted April 3, 2011 at 6:32 am

    This persons owner needs to make sure that they have their pooper scooper handy, looks like a long one.

  • zigzag313 says:

    Posted April 3, 2011 at 4:55 pm

    she look like a neaderthal

  • 2tone says:

    Posted April 4, 2011 at 2:23 pm

    what in the name of monkey luv is this bitch

  • MissT328 says:

    Posted April 5, 2011 at 11:42 am

    IF I WAS WALKING DOWN THE STREET AND RANDOMLY SEEN THIS BS I WOULD TAKE A PICTURE TOO, AND THEN CALL THE STATE HOSPITAL ON THIS BITCH

  • Juz cause says:

    Posted April 7, 2011 at 7:19 am

    U gotta be kidding me look like she swinging off the fence go sit yo ass down somewhere and put sum clothes on looking like u got jump by l.a.p.d rodney king

  • maru-chan says:

    Posted April 9, 2011 at 3:45 am

    FOUL

  • ChocolateLiz says:

    Posted April 12, 2011 at 12:48 pm

    Had to comment on this one … WTF.

  • cyntmonimcc says:

    Posted April 18, 2011 at 11:30 pm

    Aww damn….I’m done…that jus made me spit Absolut all over my damn screen! Crackheads gone PORN! FUxx outta here!

  • mybabyisbeautiful says:

    Posted April 19, 2011 at 3:12 pm

    a fucking gremlin!!!

  • downtownninthward says:

    Posted April 19, 2011 at 5:15 pm

    she just as fucked up as santa claus for easter

  • chelle_brotha says:

    Posted April 23, 2011 at 9:34 pm

    naw this just some GHETTO SHIT

  • keepnit100 says:

    Posted May 12, 2011 at 11:09 am

    Man whatever this is looks like a monkey that just escaped from the zoo!!!!

  • DaTake_OutGRLS says:

    Posted May 18, 2011 at 9:58 pm

    I should of sold it befor gas rices went up

  • mzprettybrown26 says:

    Posted May 19, 2011 at 11:38 pm

    SHIM GOT ITS CHRISTMAS BRA AND PANTIES ON WITH ITS SUMMER SANDALS….#WTF???WHY???

  • DAMNSHAME says:

    Posted May 30, 2011 at 5:25 pm

    AND ON THAT NOTE……..GOODNIGHT HGM!!!!!! “I DON’ TOOK ALL I CAN TAKE AND I CAN’T TAKES NO MORE!!!!”

  • nepHATERia says:

    Posted June 7, 2011 at 11:55 am

    SHE DO LOOK LIKE THAT FEMALE GRIMLIN OFF THE SECOND MOVIE ROTFLMAO

  • luvycakes says:

    Posted June 8, 2011 at 2:14 am

    Okay devil’s advocate, it IS a girl and she’s not on crack.

    Now then, what’s with the Santa bikini and chopped jean jacket??? and WHO is taking the picture.

  • whitey4realz says:

    Posted June 15, 2011 at 6:52 pm

    he had a package for santa, santa sed return to sender! ROFL

  • briamaria1234 says:

    Posted June 24, 2011 at 9:17 pm

    ughh thats just nasty *jesus kill the visual*

  • Dainty says:

    Posted June 27, 2011 at 8:40 am

    Crackhead Mary.

  • taylor jackson says:

    Posted July 16, 2011 at 3:04 am

    for real, is that a monkey with clothes on? damn

  • UknowIt says:

    Posted July 22, 2011 at 5:32 pm

    sHE LOOKS LIKE SHE IN pAIN..

  • Lookingdownonthem says:

    Posted August 19, 2011 at 12:55 am

    Oh lord, another hoodrat giving birth on the streets again!#12 Time to call the exterminator!

  • Telea says:

    Posted August 19, 2011 at 4:33 pm

    Crack has literally destroyed our community! Years ago our people maintained a better life just being poor, and we were so happy with what little we had. And now, some seek the drug dealer just to feel happy for a few minutes at a time.

  • chiprincess says:

    Posted August 23, 2011 at 6:51 pm

    What type of shizz is this guilded ass beast? I’m so done. lmfao

  • ashleymick says:

    Posted September 24, 2011 at 12:34 am

    Please stop referring to this as a she.. this is a man an by the looks of it a high and constapated…

  • facheesy says:

    Posted November 8, 2011 at 11:56 pm

    She’s droppin’ it to get another rock!

    “Oooh, baby… yeah… Santa done like my cookies! Fresh baked from ‘snatch.'”

  • facheesy says:

    Posted November 8, 2011 at 11:58 pm

    Is she possibly doing an Aboriginal(sp) primitive ghetto project dance?

  • ScienceKid_95 says:

    Posted December 30, 2011 at 6:12 pm

    Mm-hm! ~*picks up phones and dials 911*~ Yes, I would like to report that a little person is disturbing the peace. Will you pick him…possibly her, up?

  • already know says:

    Posted January 31, 2012 at 4:06 am

    what projects you know have grass like that

  • canthelpit says:

    Posted April 4, 2012 at 7:50 am

    The.blood.of.jesus!

  • Mark A says:

    Posted September 12, 2012 at 5:42 pm

    Is it a man, a woman, a spider or a turtle or all? Which ever no sugar before bed, cause this is a nightmare.

  • 559jewel says:

    Posted October 4, 2012 at 9:21 pm

    SOmebody paid this missing-chromosome ass crackhead midget a few bucks for hella laughs

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

No one rises to low expectations. — Les Brown
Conversate Is Not a Word
  • www.conversateisnotaword.com